24 Februari

Hello!
Här har det varit dött ett tag... har helt enkelt haft annat för mig.... Pluggar på heltid och tränar en sisådär 9 pass i veckan så jag har det jag gör!
Jahaaa, vad har hänt sedan sist då? PLuggpluggplugg.....ZZZzzZZZZ

Var hem och jobbade i jul på konsum, firade nyår i umeå, fixade sommarjobb...

Har även bestämt att vi är sambos på heltid nu, fattar inte varför jag helt ärligt trodde att jag skulle flytta härifrån.

Just nu är jag dyngförkyld, fick åka plingplong-taxi i tisdags natt för jag fick ett astmaanfall.. Gick egentligen över i ambulansen men var tvungen att åka in och prata med en läkare ändå......som kom efter 5,5 timme. Planen var tävling i helgen men det gick ju åt fanders, så nu verkar det som om jag och Ellen ska ha myskväll med melodifestivalen istället!

Peace out!

Bild sen nyår, har knappt några bilder på nya datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0