BB

god kväll!
Sitter och kikar på big brother, mina barn ska fan aldrig få vara med i något dylikt! Skulle känna mig ganska misslyckad som förälder om min unge super och knullar i tv.... Men ska ju inte förneka att det är en aning underhållande ibland att kolla på men skulle skämmas om det var mitt barn eller, gud förbjude, min pojkvän.. Förstår inte dom som är med som har pojk/flickvän på utsidan, eller han marcel som är lärare. Hade jag varit förälder till något av barnen han har i skolan hade jag protesterat mot att han fick ha något med mina barn att göra så som han beter sig...

Äh, nog om det!
Jag hoppas att jag får sova inatt för min och min pojkväns skull :/ Jobbigt att vakna hela tiden och knappt sova ..

Imorgon ska jag försöka gå till skolan! Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0