4 mars

Hejhej!
I helgen har jag haft det fullt upp, lördagen börjades med att jag städade och tvättade. Sen mötte jag upp Ellen och så gick vi och storhandlade inför kvällen :)
Och kvällen, Lina ska flytta och jobba i Norge så vi tänkte att vi behövde säga hejdå ordentligt. Så Ellen och Kajsa åkte iväg och kidnappade henne medans jag och tjejerna och (!) Lirre stannade i lägenheten. Dock så kände hon staden för väl så hon visste hela tiden exakt var hon var (trots ögonbindeln) men tror att hon blev glad ändå att se en massa ansikten när den åkte av :) Vi käkade tacos, spelade "Med andra ord" och såg på melodifestivalen. En lyckad kväll tycker jag  :)

Nu sitter jag och väntar på att min karl ska komma hem, han skulle komma hem 18 trodde jag men det var 20. Besvikelsen var total må jag säga... Menmen.

Imorgon kommer syster och Ida, det kommer bli nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0