Dagen!

Hejhej!
Idag kom min babe hem, så överöste honom med pussar :P Stackarn ;) Men nästa helg får han fyra frufria nätter så får passa på när jag väl är hemma! Ska till göteborg och hälsa på kusin+barn :) Kommer nog bli jättekul, har inte sett hur de bor än :)

Idag var vi en sväng på kupolen, lämnade tillbaka en blus på ginatricot som någon brunkrämsbrud hade kladdat ner och det gick inte bort i tvätten. Tyvärr var min storlek helt slut så nu måste jag hitta en ny ärmlös transparent skjorta.
 Tips någon?

Köpte iaf en sak idag men tänkte lägga upp lite jag har köpt men inte visat sen också :) Så kika in om någon timme eller så så ligger det uppe. Nu ska jag och älskling laga lite mat :)
ciao!


Typ dagens, hade en kavaj istället för västen :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Monki tror jag har :)

2012-03-24 @ 18:44:15
URL: http://mylifebyemma.blogg.se/
Postat av: Helena

...och i Göteborg finns ju... tja, 6-7 Gina-butiker...:)

2012-03-25 @ 09:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0